Negativt- Sista lektionen denna termin

Jag har min sista lektion denna termin på Tillskärarakedemin vilket faktiskt är riktigt tråkigt! Då jag har fått träffa så många inspirerande människor och lärt mig så mycket nytt. Har haft lektioner i allt möjligt och fått så mycket ny information vilket har gjort att jag vuxit. Jag älskar mode och design, kommer att satsa på att stärka min portfolie under våren.

 

Positivt- En vecka kvar på min tjänst!

Slutar min fasta tjänst som administratör inom en vecka, vilket känns otroligt bra. Jag har lärt mig mycket och lärt mig att tro på mig själv på olika sätt tack vare denna tjänst. Men jag känner verkligen att det är dags att flyga vidare i livet och förhoppningsvis börja plugga inom en framtid.Så jag kommer satsa på att förbreda inför plugg och hitta den deltidstjänst någonstans.

Kommentera

Publiceras ej